D.U.K.


Dažnai užduodami klausimai

 

Čia rasite atsakymus į įvairius dažnai užduodamus klausimus

Klausimai apie „iPhone“ telefonus

Kaip man rasti savo iPhone telefono IMEI numerį?

Jei galite įjungę telefoną pasiekti numerių rinkimą, surinkite *#06#. Paspaudus antrą „#“ simbolį, ekrane bus rodomi 15 skaitmenų, kurie ir sudaro jūsų telefono IMEI numerį. Prieš siųsdami IMEI numerį patikrinimui, įsitikinkite, jog jį užrašėte teisingai. Jei nesate įsitikinę, kad prie jūsų telefono pridėta dėžutė ir SIM kortelės laikiklis yra būtent šio telefono (taip gali nutikti perkant naudotą telefoną iš trečių asmenų), ignoruokite ant jų užrašytus IMEI numerius – tikrasis telefono IMEI numeris bet kokiu atveju bus nurodytas tik pačiame telefone. „Apple“ taip pat pateikia kelis būdus kaip sužinoti savo įrenginio IMEI numerį (informacija anglų kalba).

Koks mano iPhone telefono modelis?

Kai kurie modeliai vizualiai labai panašūs vieni į kitus. Pats geriausias būdas tiksliai įsitikinti, jei žinote savo IMEI numerį – įvesti jį į „Apple SelfSolve“ tinklapį. Taip pat, galite pabandyti pasinaudoti „Apple“ kitame tinklapyje pateikiama vizualine ir technine informacija, padėsiančia atskirti savo telefono modelį.

Klausimai apie paslaugas

Ar galiu sumokėti po paslaugų atlikimo?

Ne. Visos paslaugos yra užsakomos ir atliekamos tik po jų pilno apmokėjimo be jokių išimčių.

Ar turėsiu jums atsiųsti/duoti patį iPhone telefoną?

Ne. Visos paslaugos, išskyrus programinį atrišimą ir laikiną iCloud apėjimą (tik iPhone 4 modeliui), vykdomos nuotoliniu būdu, joms atlikti pakanka duomenų, kuriuos pateikiate atitinkamos paslaugos formoje. Programinis atrišimas atliekamas tik iPhone 2G, 3G ir 3GS (pagamintiems iki 2011 metų 33 savaitės) modeliams, atskiru susitarimu Klaipėdoje, kaip ir iCloud laikinas apėjimas iPhone 4 modeliui.

Ar galiu už paslaugas sumokėti grynais?

Už paslaugas grynais galite susimokėti tik išankstiniu susitarimu Klaipėdoje. Tokiu atveju vietoj paprastai el. paštu siunčiamos sąskaitos-faktūros mokėjimo metu gausite popierinę sąskaitą-faktūrą. Paslaugos bus pradėtos vykdyti sekančią dieną.

Kiek trunka IMEI patikrinimas?

Po užsakymo apmokėjimo patvirtinimo, IMEI patikrinimo procedūra užtrunka iki 12 valandų.

Kiek trunka gamyklinis atrišimas?

Galima gamyklinio atrišimo trukmė gali kisti priklausomai nuo operatoriaus, prie kurio pririštas Jūsų iPhone telefonas. Kiekvienu konkrečiu atveju galimą trukmę rasite nurodytą savo IMEI patikrinimo ataskaitoje esančiame gamyklinio atrišimo pasiūlyme.

Kodėl gamyklinio atrišimo pasiūlymas galioja tik ribotą laiką?

Gamyklinių atrišimų pasiūlymai galioja tik ribotą laiką dėl valiutų kursų svyravimo ir tiekėjų sąlygų pasikeitimų.

Kodėl negalite padaryti gamyklinio atrišimo be IMEI patikrinimo?

Gamyklinis atrišimas nedaromas be IMEI patikrinimo dėl kelių priežasčių:

  • Dauguma žmonių tiksliai nežino prie kokio operatoriaus pririštas jų „iPhone“ telefonas (arba nežino operatoriaus šalies);
  • Dauguma žmonių tiksliai nežino ar jų „iPhone“ telefono IMEI numeris yra blokuotas ar ne;
  • Neaiškus, niekur konkrečiai neužfiksuotas tokios informacijos šaltinis: neaišku, kas atliko patikrinimą, kada tikrino.

Norint atlikti gamyklinį atrišimą būtina tiksli ir konkreti informacija siekiant išvengti bet kokių galimų nesusipratimų. Būtent todėl pirmiausiai atliekamas IMEI patikrinimas.

Gavau pranešimą, jog gamyklinis atrišimas atliktas. Ką daryti toliau?

Daugumą atvejų užteks tiesiog įdėti operatoriaus, kuriuo norite naudotis, SIM kortelę į SIM lizdą ir sekti tolimesnes instrukcijas telefono ekrane. SIM kortelė turi būti kito operatoriaus, o ne to, prie kurio jūsų telefonas buvo pririštas. Kai kuriems iPhone 4 telefonams reikės padaryti programinės įrangos perrašymą („Restore“) per iTunes programą prijungus telefoną prie kompiuterio.

Telefonas buvo gamykliškai atrištas nuo operatoriaus X iš kitos šalies. Kodėl dabar telefonas būnant toje šalyje nepriima operatoriaus X SIM kortelės?

Jūsų „iPhone“ telefono IMEI numeris buvo blokuotas, o gamyklinis atrišimas jo blokavimo nepašalina. Teisę IMEI numerį užblokuoti ar nuimti jo blokavimą išimtinai turi tik pats operatorius dėl įvairių priežasčių, jokie tretieji asmenys to negali padaryti teisėtai.

Gavau Find my iPhone ataskaitą ir paaiškėjo, kad mano norimame pirkti telefone ši funkcija yra įjungta. Ką daryti?

Norėdami išvengti bet kokių problemų, paprašykite pardavėjo išjungti šią funkciją pagal Apple pateikiamas instrukcijas. Jei pardavėjas nenori dėl kokių nors priežasčių šios funkcijos išjungti ar negali jos išjungti (pvz. nežino reikalingų duomenų) ir nesupranta, kad dėl to jūs negalėsite normaliai naudotis tuo telefonu, patartina tiesiog ieškoti kito pardavėjo. Neįvedus reikalingų duomenų, tokiu telefonu bus neįmanoma naudotis, kol jam nebus atliktas iCloud nuėmimas.